atoi.....otak aKu msih pk2...
Na bLi adiaHH pe ea t0k sYg aku...??
xder ideA lgSong,,,
cmne nyh,,,, tuLUN3..
klo kasi cOklat Ok x?
ishh..xbole...
bjU???
aLamakk...
xbole juge......
BangLe?? tpi...bajet xd...
gedebushhh!!haha!!
tpi dyE mnt sgAd ngn bangLe.....
xpe2..Aku useHa kan t0k dapat aN bangle tuhh....
try2..fly2..haha !!
mama !!! help..
na duEt,,bole ta??
hikhikhik..toing2,,



Tiada ulasan:
Catat Ulasan